freewillies-ontour.reismee.nl

Nu ook op Facebook!

Hoihoi!

Omdat we er niet aan toekomen (of eigenlijk andere keuzes maken wat we in onze tijd doen

Wink
) om weer een volgend verhaal op onze site te zetten, hebben we besloten Facebook ook maar 'ns te gaan gebruiken. Op het profiel van Diana zullen we wat vaker updates en foto's plaatsen. Daarnaast willen we de uitgebreidere verhalen ook op onze site blijven plaatsen (is ook leuk als naslagwerk voor onszelf). Dus heb je geen profiel op Facebook, niet getreurd, met wat geduld vind je hier ook nog steeds onze avonturen.

Voor degene die wel een Facebook profiel hebben, of deze nu gaan maken

Cool
, kunnen terecht op:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001774045950

(geen idee of deze link werkt maar kan 't allicht proberen...)

Reacties

Reacties

Frank

Link doet 't. Ik ben benieuwd naar de regelmatige updates op Facebook.

Veel plezier verder.

Jeanet

Ik kan me voorstellen dat jullie je prioriteiten willen stellen. Geniet er maar van.

Tot op o.a. Facebook!!

Dikke zoen,
Jeanet

Petra

Wat nou prioriteiten......
Ik wil verhalen ;-)

Diana

@ Petra: Yep, die wil ik ook! Maar het buitenspelen is zoooo heerlijk! Zonde om binnen achter de laptop te zitten ('k heb 't buiten geprobeerd maar staar me helemaal suf op dat beeldscherm...).

atlanta

groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!