freewillies-ontour.reismee.nl

Tot binnenkort!

Hallo lieve allemaal!

Er is een grote storing op deze website geweest waardoor heel veel reisverhalen (niet alleen die van ons) zijn verdwenen... Er wordt nu gekeken of ze wel weer terug te halen zijn... Gelukkig hebben wij ze ook in word-bestanden...

-----------------------------------------------------------------

Nog 4 nachtjes slapen en dan stappen we op het vliegtuig naar… Amsterdam!

Jazekers, we komen ff tijdelijk terug.

Laughing

Ten eerste loopt ons Thaise visum af dus we moeten het land uit. Daarnaast wordt Tom z’n vader in september 70 en dat willen we graag meevieren.

Laughing

In België willen we zo snel mogelijk allebei een tijdelijke baan vinden om weer wat (westers

Laughing
) geld te verdienen en gaan we kijken waar we in oktober/november weer als kiteboardinstructeurs aan de slag kunnen. De afgelopen 2 maanden hebben we met heeeeeeeel veel plezier allebei les gegeven op het tropische eiland Koh Phangan en dat is zo goed bevallen, dat willen we wel vaker doen.
Laughing
Misschien ooit onze eigen kiteschool beginnen??

Tom heeft in Thailand een cursus gedaan tot professioneel kiteboard instructeur en heeft nu een licentie waarmee hij over de hele wereld kan les geven. Tijdens die cursus heeft hij ook EHBO gehaald en een zogenaamd Boat Safety Certificate. Woohooo! De eigenaar van de school waar we nu werken, gaf Diana ook de kans om kiteboard les te geven dus zij geeft nu de introductielessen en Tom kan mensen het volledig zelfstandig kiteboarden bijbrengen. Helemaal leuk!

Diana heeft in Thailand een cursus gedaan voor Engelse lerares en ook zij is nu gecertificeerd en kan overal Engelse les geven. Daarnaast is ze begonnen met vertaalwerk (plaats- en tijd onafhankelijk, helemaal handig!) Het is een educatieve periode geweest, hier in Thailand!

En last but not least: we kijken er eeeeeeeenorm naar uit om familie en vrienden weer na 1,5 jaar live te spreken en te zien!!

Dus tot binnenkort?

Dikke xxx!

Het waait ook wel 'ns niet...

Herma

Wat goed dat jullie uit lijken te komen bij jullie dromen! Ik ben benieuwd waar het jullie gaat brengen.

Elke

Hoi saampjes, helemaal gaaf dat je even naar hier komt. Ik zou jullie graag ff zien. Voor mijn part in België. Geven jullie een ff thuisfeestje? Super dat er een aantal wensen / dromen zijn uitgekomen. Superleuke foto's zie ik af en toe voorbij komen. Ben blij dat ik Facebook heb, zijn jullie niet écht ver weg.

Elvira

Leuk dat het zo goed met jullie gaat, leuk om af en toe wat te lezen van jullie. Blijven we op de hoogte.
Veel plezier straks in Nederland/België.
Tom zien we je nog even bij de Koningh?

Groetjes Elvira

André

Klinkt goed! Allicht een optie om samen weer een Belgisch biertje te drinken in België. Mochten jullie Arnhem missen dan zijn jullie ook voor overnachtingen van harte welkom in onze 'B&B', groet André

Femke

Hey! Wat een verrassing! Dan zijn jullie precies op tijd terug voor mijn verjaardag op 2 aug :-) Vanaf 20:00 bier in de tuin! Maar even zonder gekheid, fijn om jullie weer te zien en te knuffelen! Tot snel!
xxxx

Marleen

Wat ontzettend leuk dat het zo goed is bevallen daar. Maar toch ook leuk dat jullie weer ff terugkomen hoor, tot snel!

Tom en Diana

Bedankt voor de leuke en lieve reacties! We zijn aan het aftellen! :)

brigitte

fijn, fijn dat jullie even terugkomen! We gaan elkaar vast even zien. Wij staan op het punt om op vakantie te gaan, maar zijn in de laatste week van augustus terug. Ik lees dat jullie dan nog niet weg zijn, dus hopelijk tot dan!

liefs

Monique

Cool! Ziet er goed uit.
Jammer dat jullie niet net een paar daagjes eerder terug zijn. Had je meteen op een brommert kunnen stappen richting Sauerland.
Hoop jullie snel te zien/spreken.
Liefs van Monique