freewillies-ontour.reismee.nl

We zijn er!

Yeahhhh, we zijn er!

En ik zit nu op 'n heeeeeeeeeeeele trage computer in een zo ongeveer internetloze omgeving dus ga er een kort verhaaltje van maken.

Laughing

We hebben een GE-WEL-DIGE vakantiewoning gevonden met de mooie uitzichten waar we zo gek op zijn. De foto´s volgen een andere keer.

We zitten in Waidhofen a.d. Ybbs, dat is zo´n 50 km ten zuidoosten van Linz in het Mostviertel. Deze omgeving moet perfect zijn voor motorrijden en mountainbiken dus dat gaan we vandaag ´ns uitchecken.

Tommie ligt nog in z´n bedje... logisch zullen velen van jullie denken... maar dit is de eerste dag in weken dat we echt nix moeten... Heerlijk dus!

Het is hier verder hoog zomer dus ik loop eindelijk weer ´ns in m´n korte broekie, hempie en slippertjes!

Nou, geen idee wanneer we jullie reacties gaan lezen of wanneer we weer in de gelegenheid zijn een verhaaltje te plaatsen. We blijven in ieder geval op deze plek een week en bekijken dan of we nog meer behoefte hebben aan echt vakantie of dat we op zoek gaan naar ons eerste werkadres.

Jullie merken het vanzelf!

Dikke xxx uit een heerlijk Oostenrijk wat weer volledig aan onze verwachtingen voldoet!

Frank

Eindelijk. Lekker vakantie vieren en uitslapen. Ik ben er ook alweer aan toe. Veel plezier en tot het volgende verhaal.

Tineke en Piet

Geniet van een welverdiende vakantie. Het wordt straks ws nog druk genoeg. Heel veel liefs, mam

Brigitte

Ja, nu begint het echt pijnlijk te worden voor de achterblijvers.... Veel liefs. En genieten daar!

Merel

Jaloers, jaloers!! Nee hoor, heerlijk voor jullie! Geniet nog even van de vrije tijd!! XX

Irma

Uitslapen .. kan het me niet meer herinneren .. en dat zal voorlopig ook nog wel zo even blijven .. misschien kan ze ieder weekend bij oma logeren :-) dat zou een uitkomst zijn .. maar denk oma is niet gek ..

ben benieuwd naar de uitzichten ..

have fun en dikkuzzn voor jou en die slome

Petra

Fijn dat jullie er zijn en lekker genieten van het niksen. En we willen foto's zien. Worden we nog jaloerser van.

Jeanet

Gelukkig hebben jullie geen snelle internetverbinding, hoef ik ook niet zo snel te lezen. Leuk dat jullie zo´n fijne vakantiewoning hebben gevonden. Ik kijk uit naar jullie belevenissen en alle foto´s!!

Liefs, Jeanet

Femke

Klinkt goed hoor. Mmm, uitzichten en zon! Geniet van jullie welverdiende vakantie en van elkaar

liefs femke

andretenbarge@hotmail.com

Fijn dat jullie een lekker stekkie hebben gevonden. Enne niet teveel slapen dan mis je het uitzicht :-) Ben benieuwd naar de foto's. Groet André

Katinka

Klinkt helemaal super...al gebiked?

Tom en Diana

Bedankt voor jullie leuke reacties!!
We zitten nu ff bij een Ford dealer om naar de koppeling te laten kijken en mogen hier ff op internet.
We zijn weer een vervolgverhaal inclusief foto's in elkaar aan het zetten (met alle bizarre toevalligheden, leuke contacten, activiteiten, etc.) dus die lezen jullie hopelijk binnenkort. Bij de boer waar we verblijven, komen ze vandaag een nieuwe internetverbinding installeren dus het kan niet lang meer duren :)
Dikke xxx aus Osterreich!