freewillies-ontour.reismee.nl

Uitgevakantied!

We zijn dinsdag naar een ander vakantiewoning verhuisd, zo'n 15km verderop en ook hier is het weer heerlijk en prachtig!

Maarrrr, vandaag isonzevakantie ten einde. We vertrekken zonaar ons eerste werkadres in Opponitz, hier 20km vandaan. Daarmee breekt er weer een nieuwe periode aan waar we heel veel zin in hebben!

Dus eigenlijk kon de titel van dit verhaal hetzelfde zijn als die van de vorige. We waren nogsteeds aan het

• - keutelen = nixen
  • - spelen = motorrijden, mountainbiken en wandelen
  • - genieten van mooie uitzichten

Waarschijnlijk zeggen de foto's al genoeg, dus we verwijzen jullie graag door naar het onderdeel Foto's onder de titel Uitgevakantied

Laughing

Veel kijkplezier!

En geen idee wanneer we weer op internet kunnen, het werkadres heeft wel een emailadres dus dat geeft hoop...

Auf wiederschnitzel!

Merel

Bah, wat ziet het er allemaal goed uit!
Wat gaan jullie doen voor werk??
XX

Tom en Diana

Da's wel een heule snelle reactie!
Onderstaand de tekst uit het boekje waarin alle adressen staan. Kun je een beetje Duits?

Vielseitig und ohne Langeweile!
Wir leben mit 3 Kindern (2 sind schon erwachsen) sowie 8 Kühen, 1 Stier, 2 Ochsen, 10 Jungrindern, 1 Schwäbisch-Hellisches Schwein, 3 Schafe, 2 Lämmer, Katzen, im Sommer Enten. Mind. 2 WWOOFerInnen können Kräuter und Pilze sammeln, heuen, Tiere betreuen, im großen Garten und Wald helfen, Kochen nach österreichischer Naturküche, Regenwurmpflege, Schafe scheren, Gemüse, Kräuter, Obst verarbeiten und Milch zu Butter, Joghurt, Topfen, Süß- und Sauerrahm. Bei uns gibt es keine Langeweile (obwohl wir keinen Fernseher haben): Tischfußball, Tischtennis, Radfahren, Wandern, schwimmen in der wunderschönen Gebirgsfluss, nahe Reitmöglichkeit; viele Bücher (Naturheilkunde, Pflanzenwelt, Homöopathie, cranio-sakrale Osteopathie, Kochbücher, Logotherapie nach Frankl). Im Winter Naturrodeln, Eislaufen, Langlaufen, Schifahren. Wir freuen uns auf offene, neugierige Menschen, die gerne mit und in der Natur leben. Unser Leitsatz: die Erde ist unsere Mutter, sie wird von uns geachtet und gepflegt.

Brigitte

Jullie hebben toch wel gezien dat ook de regenwurmen gepflegt mussen werden.... ?! Werkze deze week! Leuk om mee te lezen. Keep up the good work. Doe ik hier ook!

Liefs

Femke

Mooie foto's zeg! Ben zeeer benieuwd hoe dat werken jullie bevalt!
Hier alles goed. Zomer heeft zich nog een weekje echt laten zien en nu begint dan definitief de herfst.

productie

ben je al aan het werk?