freewillies-ontour.reismee.nl

Aanvullingen!

HalliHallo!

We zijn weg bij Helen en zijn weer neergestreken in de omgeving van Gloggnitz. HEERLIJK om weer in de bergen te zijn!

Onderweg nog wel een lekke band met de T*bus gehad... weer 2 uur mee bezig geweest... Net een gemsragout en verse forel verorberd. En nu nog even wat foto's en teksten toegevoegd aan het verslag van gisteravond. Het was 0.30u toen ik gisteren de PC uitzette... Hoogste tijd voor slapen gaan maar de foto's misten nog in het verhaal... Dat heb iknu ff aangepast terwijl Tom een warme douche neemt in het Berggasthof waar we 1 nachtje verblijven. Voor morgen hebben we weer een fijne vakantiewoning op een boerderie gevonden. Dus excuses voor iedereen die het hele stuk al had gelezen: er zitten nu weer wat aanvullingen in de tekst en foto's bij. We zijn tenslotte weer 1 dag verderen dan maak je wat mee

Laughing

Sorry, moet weer stoppen. M'n pannekoek met chocoladesaus komt eraan!

Tongue out

Dikke xxx,

Diana

IRma

Fijn dat het jullie zo goed vergaat daar in het oostenrijkse .. persoonlijk vind ik het wel wat dat kasteel .. en al die kamers .. ach met de opbrengst van de lotto toto weet ik daar ook wel raad mee .. blijven genieten daar .. al een geitenboerderij gevonden eigenlijk ? want dan kom ik meteen daarheen met mijn prins en prinses .. dikkuz on the lips voor tommie en natuurlijk oo kvoor jezelf .. we missen jullie nog niet (maar dat komt omdat ik daar geen tijd voor heb met een 12 weken oude baby .. een zieke man .. en een nog maar 1 week durend verlof ..
kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Femke

leuk leesvoer!
Ik heb deze keer eens een mailtje gestuurd. jippiedepippie is in de lucht toch?
xxx femke

kemink

Schiet het een beetje op met je vakantie ?Kemink kan het alleen niet aan SUPER druk!!!!!!!!Hoe zit het met de traktatie volgende week kom je nog wat lekkers brengen want winterbanden hebben we in arnhem ook.Gr afd montage

Suzanne

Hé schatjes,

Wanneer komen jullie weer met een jaloersmakend verhaal???? De winter nadert en het wordt hier steeds saaier, hoewel de Sint gisteren is aangekomen, dus dat zorgt voor de nodige spanning in huize Hamann-de Weert. Maar ik kan altijd wel wat vrolijk oostenrijks nieuws gebruiken. Dus kom maar weer op met jullie reisverslagen. Jullie worden gemist hier, ook door Maartje, maar we kijken regelmatig de zeilfoto's.
Veel plezier daar!!

Dikke kus van ons

Elke

Hoi Tom en Diana, hoe is de stand van zaken, jullie hebben alweer een tijdje niets durven schrijven.
Tom in ieder geval een hele fijne verjaardag morgen.
Hopelijk lees ik weer snel de nieuwste, spannendste verhalen.
Groetjes Elke

Elke

nog bedankt voor mijn vermelding in jullie eenalaatste verhaal

De Freewillies

Hallo allemaal! Ons volgende verhaal zit in de eindfase dus zal vandaag of morgen weer op de site staan.
Tegen de tijd dat jullie dat lezen zijn wij hopelijk onderweg naar Spanje! Jaja, dat wordt dan toch de volgende bestemming :) Dikke xxx!

Elke

Hartelijk gefeliciteerdmet je verjaardag Tom, een mooie dag toegewenst.
Goede reis naar Spanje

Suzanne en Wim

Hieperdepiep Tom! Gefeliciteerd met je verjaardag! Dikke kus van ons

Astrid en Lex

Dikke verjaardags kus voor Tom en een ikmisjekusje voor Diana. We skiën van 17 - 24 maart in les Trois Vallees zijn jullie dan in de buurt toevallif???

Elke

waar blijft het verhaal van 3 A4tjes nou?

Freewillies

Jaja, komt eraan! Het verhaal is af maar nu nog de selectie van de foto's... en daar moeten we het natuurlijk wel allebei mee eens zijn ;) dus dat duurt wel ff. Ondertussen zijn we in Millau (Zuid-Frankrijk) beland (daar waar de hoogste verkeersbrug van de wereld is) en morgen rijden we verder naar Figueres (Salvador Dali museum!) in Spanje. Werkse morgen! ;))

En allen: nog bedankt voor de felicitaties!!!

@ Astrid: ikmisjekusje terug en 1 maart loopt de huur van ons huis af (maar we hopen nu al op een verlenging:)) dus wie weet waar we rond half maart zijn!

Elke

vandaag of morgen (16 november) is relatief in jullie geval?

Freewillies

Data zijn bij ons heeeeeel relatief! Daar zijn wij ons namelijk niet zo bewust van. Was het nu vandaag maandag... of toch vrijdag...??