freewillies-ontour.reismee.nl

Van ons voor jullie

Vanuit Spanje willen we jullie allemaal hele gezellige Kerstdagen toewensen!!!

Op de foto proberen we Pasha in de lens te laten kijken... Helaas was de kat, Misu, niet thuis.

Pasha en Misu zijn onzeoppaskindjes: de komende 2 weken zittenwein een huis van een Engels echtpaar dat de feestdagen in de UK aan het vieren is. Mooivoor ons!

Monique

Wow! Dat is lekker zeg. Effe een gewoon stekkie en dan vooral met kerst. Fijn kerstfeest!

Barbara

Nice talking to you last night. We wish you a mooo-ry Christmas. Xxx

Elke

Jullie ook fijne feestdagen

André

Volgende keer een lekker stuk spaanse worst voor de camera dan kijkt ie de goede kant op :-)
Geniet van jullie mooie stekkie en alvast een fijne jaarwisseling en een goede start in 2012 gewenst

Petra

Hele fijne jaarwisseling voor jullie. Geniet er lekker van.

Herma

Fijne feestdagen!!! (En Diana, nog gefeliciteerd met je verjaardag.)

Irma

he willies .. zitten jullie nu in zuid spanje .. oh wat lekker zeg .. wil ik eigenlijk ook wel heen .. maar ja wei niet .. trouwens het is hier net zo koud/warm als daar .. maar ws hebben jullie wat meer zonnestralen. Nog een paar dagen en dan luiden we 2012 al weer in .. ben benieuwd waar jullie dat gaan doen maar dat zine we nog wel en dan de grens over naar Marokko .. zou ik doen als je toch in de buurt bent .. zo mooi .. ben ook al weer druk met de vakantieplannen voor het voorjaar/zomer .. zo'n zin in .. nu Lawk nog .. haahahah .. dikkuzzzzznn en oh ja .. skype is geinstalleerd.