freewillies-ontour.reismee.nl

En nog 'n keerrrr!

DE ALLERALLER BESTE WENSEN VOOR 2012!!!

Geluk, liefde, gezondheid, succes, een baby (voor sommigen onder jullie

Laughing
), een diploma, een nieuw huis, een andere baan, een verre reis... go for it!

Wij genieten nog steeds van ons avontuur.

Op aanraden van de plaatselijke bakker zijn we gisteravond gestart op het kerkplein van Alcaucin. Daar kregen we om kwart voor 12 allemaal een zakje met 12 druiven en een fles champagne.

Om 0.00 uur moesten we bij elke klokslag een druif eten, wat je natuurlijk nooit gaat lukken dus dat ziet er erg grappig uit. En daarnade champagne open knallen. Erg leuk om mee te maken! Op de foto ziet Tom er dronken uit maar dat was tie toen nog niet en Diana ziet er serieus uit maar dat was ze niet en is ze ook niet geweest

Wink

We zijn geeindigd in een rockbar bij ons onderaan de straat. Heel bijzonder om Oud en Nieuw te vieren in een cafémet Spaanse rockmuziek en flamenco!

Onder de sinaasappelbomen:

FELIZ 2012!!

Brigitte

Hey Diana en Tom

ik wens jullie al het goede voor 2012. Nog een tijdje heerlijk rondreizen en wellicht een plek vinden waar jullie echt helemaal verliefd op worden!

Liefs

Gerdienke

LOL, leuk om zo eens Oud en Nieuw te vieren!
Ik wens jullie een heel gelukkig en voorspoedig 2012.

Liefs,
Gerdienke

irma

ziet er heerlijk uit .. feliz navidad guapo and guapa ..helaas de miljoen niet gewonnen .. anders zat ik nu naast jullie aan de sangria op een zonnig terras met m'n mini diva op schoot .. die overigens op dti moment een knorrende grommende iets nadoet in haar bed .. hahaahah ..

gerard

Veel geluk en plezier in 2012 en misschien zien we elkaar nog eens een keer.

Tom en Diana

Bedankt voor jullie reacties! xxx

Mama

Gelukkig en gezond 2012 geniet er van en toch missen we je tweetjes op onze feestjes een hele dikke knuffel van ons allemaal groetjes

Katinka

Dat van die druiven zie ik helemaal voor me, lol :-)

elena/guurt

groeten uit cafe atlanta